Wednesday 15 May 2013

Aku Sedih Memey Kau Buat Aku Macam Ni

Asalamualaikum ~ Hye ! Bismillah hirohman hirohim ~ Jujur hari ni aku sangat2 sedih . Mey jujur aku sangat syg kan kau dan aku sudah cuba sedaya upaya aku tuk fahami diri kau yang seadanya tuh . Tapi di saat aku cuba faham akan keadaan kau , kau langsung tidak bekerjasama dengan aku tuk aku fahami diri kau . Kau tau aku sanggupwat apa seja janji kau milik aku . Tapi sekarang aku sudah tidak kuat memey tuk wat semua tuh . Aku adalah BF kau dan tempat tuk kau luah segala apa yang terjadi pada hidup kau . Tapi kau tidak akan luahkan sama aku , malah kau meluah sama orang lain . Aku mula terfikir ADAKAH AKU NI TIDAK ADA GUNANYA BAGI KAU ? Mungkin mey aku bukannya lelaki yang kau anggap orang yang kau betul2 cinta kan ? Kadang2 kalau kita bercall kau langsung tidak tanyapun adakah aku sihat macamsetiapkaliaku seja yang kena bawa kau bercerita dan kau pula sebok dengan telefon kau . Aku tidak marah kau berchat sama sama lelaki lain .Tapi JUJUR aku memang cemburu . Tapi aku pendam dan cubaelaksemua tuh . Kau rahsiakan penyakit kau . Tapiakhirnya aku tau juga . Aku Sangat2 merasa diri aku ni macam seorang yang tidak penting tuk kau . Mungkin aku tidakbaik tuk kau . Tapi sekurang2nya aku sudah banyakberubah semata2 tuk kau . kau tidak tau apa yang ada di lubuk hati aku . Mungkin kau tidak akan fham apa yang tersirat dan tersurat di hati aku ni . Memey kalau hati ni aku boleh belah , mungkin akan aku belah dan kasih tengok kau apa yang ada dihati aku . Kalau kaumau tau kau buat macam ni kau ingat air mata aku tidak terjatuhkah memey ? Kau cakaptiada orang pedulikan kau lagi . Aku sangat mau ambikberat dengan kau .Tapi adakah kau ambil berat dengan aku ? Kau taukah aku sihat atau tidak ? Mey aku sedar yang aku ni baru muncul dari hidup kau . Tapi kau kena ingat mey . Aku ni bukanya patung boneka yang Hanya tau sayang dan cintakan kau saja . Tapi kaukenaingat mey setiap apa yang berlaku mungkin aku akan hadir tukselamatkan kau . Mungkin kau tidakkan sedar benda tuh . Setiap hari aku sentiasa cek fb kau dan baca chat2 kau samaorang lain . Sirius masamula2kita couple kau ada post yang kau tidak suka lelaki yang kau sayang bchat sama pempuan lain dan kau cemburu kan ? sebab itu aku kurang on9 mey sebab aku takut pempuan tegur aku dan aku terpaksa balas sebab kawan . Semuanya hanya kerana kau mey . Aku tau kau hanya berchat dengan lelaki yang kau kenal kan . Tapi JUJUR aku memang cemburu mey ~ aku sedih kau suka siman dan kau pendam apa yang salah . Tapi sampai bila kau mau pendam dan aku mey buka sekadar lelaki yang untuk mencintai kau mahupun menyayangi kau . Tapi aku tempat tuk kau meluah mey dan akulah tempat kau bersuka mahupun duka . Andai kau tau masa aku taip blogger ni air mata aku mengalir tidak henti kerana aku sedih kau wat aku macam ni . Aku minta maaf mey kerana aku buat salah sama kau selama ni . Hmmm ~

No comments:

Post a Comment