Tuesday 14 May 2013

Buat Orang Yang Sangat Aku Sayang Iaitu Memey

   Asalamualaikum ~ Hye hari ni aku sangat gembira sebab orang yang aku tunggu selama ini sudah muncul iaitu Memey . Dia serupa seperti aku seorang yang manja . Betul aku sangat sayang kat dia dan aku percaya dia akan sayangkan aku seperti mana aku sayang kat dia . Memeyni Seorang yang baik , penyayang , baik hati , mudah tersentuh , mudah sedih , mudah kecewa dan mudah mengalirkan air mata . Kalau boleh aku tidakmaubuat dia kecewa dan kalau boleh aku ingin bersama dia sampai bila2 . Memey aku mau kau tahu bahawa aku sentiasa mencintai kau . mungkin kau tidakpernah tauyang aku mempunyai blogger kan ?hehe ~ aku sengaja rahsiakan kau . kerana blogger adalah tempat untuk aku luahkan perasaan aku dan tempat aku lepaskan apa yang aku pendam . Aku percaya kau seorang yang baik dan bukan sekadar baik , tetapi ianya terlalubaiktuk aku . Bagi aku kau adalah ratu di hati aku Memey . Sebab kalau kau tau di isi hati aku . aku sangat sayangkan kau tau dan sangat cintakan kau lebih dari aku sayang bekas kekasi aku sebelum ni . Tapi aku percaya kau masih was-was untuk percayadengan aku . Tetapi mungkin suatu hari kau akan rasa apa yg aku buat dan aku akan buktikan suatu hari nanti yang aku sangat2 cintakan kau . Kalau boleh aku ingin berumah tangga dengan kau . Tapi aku kena fikir sebab aku masih sekolah dan masih menimba ilmu . Kerja pun tidak ada . Nanti bila aku sudah berjaya danpunya miliki duit sendiri insyaalah aku akan bernikah dengan kau . insyaalah jika jodoh berpanjangan . Tapi aku sedih hari ni sebab 2 malamberturuk kami sesamaasyik mengalirkan airmata dan dia tidak pernah ingin ceritakan apa sebenarnya masalah dia dankatakan aku tidakfaham dengan keadaan dia . Tapi diatidaktau sebenarnya bagai mana aku ingin tahu dia punya masalah sedangkan dia langsung tidak beritahu aku . Semua tuh buat aku mengalirkan airmata untuk 2 malamberturut . Hmmm ~ Maafkan aku syg sebab tidak pedulikan kau lagi . Kerana aku sangat2 perlukan masayang cukupuntuk penentuan exemaku untuk sijil tahap 1 aku lulus . Hmmm ~ Tapi aku akan cuba bahagikan masa untuk bersama kau . Aku harap selepas ni jika kau punya masalah , kau akan percayakan aku dan luahkan sama aku . sebab aku adalah orang yang separuh dalam hidup kau . Jika kau tidak anggap aku macam tuh tidak apa . Aku faham kita masih baru dan belum berapa kenal hati yang sbenarnya2 kan . Selama ni aku bersabar dan aku akan sentiasa meminta maaf kat kau kerana aku takut bila aku lawan hubungan kita akan berlerai . biarlah aku simpan di hati aku . Aku sanggup ~ Aku harap kau tidak sedih lagi dan tidak menangis lagi tuk aku . Kerana kehadiran aku bukannya untuk kau sedih dan menangis dan aku harap kau percaya deangan aku . Sebab AKU SANGAT MENCINTAI KAU DENGAN SEADANYA ~ 

No comments:

Post a Comment